logo text
Log Masuk

Log Masuk

Pencapaian Piagam Pelanggan 2018
Elemen Piagam Pelanggan

 1. Melaksanakan kempen advokasi keselamatan jalan raya di seluruh negeri sekurang-kurangnya sekali pada setiap minggu.2. Menyelaras Majlis Pelancaran Kempen Keselamatan Jalan Raya Peringkat Kebangsaan untuk perayaan Tahun Baru Cina dan Hari Raya Aidilfitri pada setiap tahun.3. Menyelaras Mesyuarat Agung Tahunan Majlis Keselamatan Jalan Raya Malaysia sekali dalam setahun.4. Memberi maklum balas terhadap aduan awam dalam tempoh 3 hari bekerja.
Bulan

Pencapaian

Januari 100% -  - 100%
Februari 100% 50%  - 100%
Mac 100%  -  - 100%
April 100%  -  - 100%
Mei 100%  -  - 100%
Jun 100% 50% - 100%
Julai 100%  -  - 100%
Ogos      
September      
Oktober      
November      
Disember        

Topik Terhangat